mandag 18. august 2008

VamPus har overtatt problemet

Hadde jeg visst hvem det var, skulle jeg lagt mine kilo over han og klemt han flat. Jeg er ikke spesielt vond, men denne fyren irriterer meg noe jævlig. Jeg har lyst å fordrive han med vold. Han er direkte ufyselig. Han fremstiller seg libertarianer, men rekker ikke min gode venn Bent Johan Mosfjell til knærne.

Hvorfor han plager andre, hvorfor han ikke aksepterer den private eiendomsretten, er uforståelig. Hvis han er så glup som han tror, hvorfor får han seg ikke et eget organ der han lufter sine ideer og tanker?

Jeg er liberal, svært liberal. Jeg ønsker full ytringsfrihet, men vil at den private eiendomsretten skal sette grensene. Det betyr at denne signaturen har fått bra med spillerom hos meg og mine venner, men også vi har grenser. Han er blant annet uønsket på Liberaleren. Han er der fortsatt, men signerer under et annet nick. Chris Joy, bli voksen. Slutt med å plage andre med dine spydigheter og dumheter.

Jeg synes oppriktig synd på VamPus som blir plaget av kommentarene til Chris Joy.

Ingen kommentarer: